پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 343
نویسنده : babak

Internet-Download-Manager

نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود یا دانلود منیجر با توانایی افزایش سرعت دانلود تا ۵ برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و … به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.


:: موضوعات مرتبط: Software , ,
:: برچسب‌ها: وام خانه-وام ماشین-وام ازدواج-اینترنت رایگان-فیلم رایگان-اینترنت گوشی-مدل مو-جراحی پلاستیک ,



بازدید : 327
نویسنده : babak

Parallels-Desktop

با استفاده از نرم افزار Parallels Desktop for Mac می توانید هر دو سیستم عامل ویندوز و Mac OS X و نرم افزارهای آنها را بدون نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر در کنار یکدیگر داشته باشید. بدین ترتیب می توانید فایل ها را بین نرم افزارهای این دو سیستم عامل تنها با Drag & Drop جا به جا کنید. کارآیی بالای نرم افزار به شما امکان اجرای تمامی نرم افزارهای ویندوز روی Mac را می دهد.

امکانات نرم افزار Parallels Desktop :
- Wizard جدید برای ارائه مطالب به شما امکان نمایش پرزنتیشن ها از روی Mac روی هر نوع مانیتور خارجی یا پروژکتور را می دهد.
- سازگار با Mountain Lion که آخرین نسخه سیستم عامل Mac OS X می باشد. این نرم افزار از قابلیت های این سیستم عامل مانند شناسایی حرکات انگشت ، کنترل Mission ها ، پشتیبانی از حالت تمام صفحه و… کاملا پشتیبانی می کند.
- دکمه باز کردن در اینترنت اکسپلورر : هم اکنون می توانید صفحات باز شده در Safari را به راحتی با یک کلیک و بدون مشاهده یک صفحه ناقص که درست رندر نشده است ، روی مرورگر اینترنت اکسپلورر مشاهده کنید.


:: موضوعات مرتبط: Software , ,
:: برچسب‌ها: وام خانه-وام ماشین-وام ازدواج-اینترنت رایگان-فیلم رایگان-اینترنت گوشی-مدل مو-جراحی پلاستیک ,



Paint.NET 4.0.1 Final + Portable ويرايش حرفه ای تصاوير
نوشته شده در یک شنبه 22 تير 1393
بازدید : 339
نویسنده : babak

نرم‌افزاری رایگان جهت ویرایش تصاویر و عكس‌ها كه برای ویندوز طراحی شده ‌است. نرم‌افزار همانند فتوشاپ با حمایت و پشتیبانی از لایه‌ها، انصراف‌های نامحدود، جلوه‌های ویژه، و طیف گسترده‌ای از ابزار‌های مفید و قدرتمند یكی از بهترین نرم‌افزار‌های شبه فتوشاپ است كه به صورت رايگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید هر كاری كه قصد داشته‌اید با فتوشاپ به سر تصویر یا عكس‌های خود بیاورید، با قدرت تمام با این نرم‌افزار نیز انجام دهید. Paint.NET با این که حجم بسیار پائینی دارد قادر است تا قابلیت های کم نظیری را ارائه دهد. .واسط کاربری فوق العاده جذاب که در عین سهولت در یافتن ابزارها باعث می شود تا کاربر سریعتر به کار ویرایش بپردازد.


:: موضوعات مرتبط: Software , ,
:: برچسب‌ها: وام خانه-وام ماشین-وام ازدواج-اینترنت رایگان-فیلم رایگان-اینترنت گوشی-مدل مو-جراحی پلاستیک ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد